پالایش دل

به درد و دل هایم نخند.. دردم می آید... آخر تو روزی دوست بودی

پالایش دل

به درد و دل هایم نخند.. دردم می آید... آخر تو روزی دوست بودی

هیشکی

                                   کی دوستم داره؟ هیشکی 

 

کی بهم اعتنا می کنه؟ هیشکی 

 

کی میاد تو وبلاگم برام نظرهای خوب خوب میذاره؟ هیشکی   

 

کی میگه بیا وبلاگم نظر بده؟ هیشکی   

 

کی وقتی با بعضی ها دعوام میشه میاد کمکم؟ هیشکی 

 

کی زده تو پوزه اونی که سروره مسیر و بسته؟ هیشکی 

    

کی دلش برای مونا موسوی تنگ میشه؟ هیشکی   

 

کی واسم گریه می کنه؟ هیشکی 

 

کی به نظرش من یه آدم استثنائی ام؟ هیشکی   

  

   

 

پس اگه ازم بپرسید بهترین رفیقم کیه   

 

فورا بهتون می گم که هیشکی یه  

    

اما دیشب که ترس برم داشته بود   

 

بیدار شدم هیشکی نبود   

 

من صدا زدم و خواستم دست هیشکی یو بگیرم 

    

همون جا تو تاریکی که معمولا جای هیشکی یه، اما اونو ندیدم  

  

بعدش از مسیر زدم بیرون و هر سوراخ سمبه اینترنت و گشتم   

 

هر جا نگاه کردم و نبود   

 

اینقدر گشتم که حسابی خسته م. حالا هم سپیده زده    

 

 

دیگه جای هیچ شکی نیست     

 

که هیشکی نیست!!

نظرات 2 + ارسال نظر
آزاد جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://unbiased.blogsky.com/

سلام. دمت گرم؛ تا حالا که ته تغاری خونده می شدم؛ از حالا به بعد هم اسم جدید روم گذاشتی؛ هیچکی!!!! نه نه ببخش؛ هیشکی! دختر خوب، خب آدرس خونه جدیدت رو به دوستای قدیمی بده بعد ادعا کن کسی میاد بهت سر بزنه و نظر بذاره یانه. بگذریم از شوخی؛ اصل حالت چطوره ای که ز جنوب برگشته ای؟ راستی می لینکمت الساعه

سلام هیشکی!!!
بیا اینم آدرس .....................................

آزاد شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ http://unbiased.blogsky.com/

سلام . بیا پست یه کم شخصی شدم رو بخون. منتظرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد